(- 01) De week van de laatste dingen

17 februari 2013 - Dordrecht, Nederland

Afscheidsetentje, afscheidscadeautjes, afscheidslunch, afscheidsles, afscheidsbier en afscheidsborrel… Wat is het leuk om te merken dat zoveel mensen met ons meeleven en belangstelling hebben voor ons en de reis die we gaan maken. Echt geweldig!

De week van de laatste dingen is begonnen.   Hoeveel boodschappen halen we nog in huis?   Wanneer draaien we de laatste wassen?   Halen we nog verse bloemen in huis? (Nee.)   Bier? (“Maar Hans…, een hele krat??? “  “De Palm was in de aanbieding, dat is bijna nooit, ik kon dit niet laten lopen!”)

Iemand zin in een afscheids-Palm?

1. Heleen Brouwer:
    17 februari 2013
    Bijna zover. Goed hoor, geniet er van! Mooi om het via deze reisblog mee te kunnen beleven. Als ik hier een Palmpje drink zal ik aan jullie denken. Lieve groet, Heleen
  2. Marianne Schuimer:
    17 februari 2013
    Ik hou me aanbevolen om de flessen rosé over te nemen :-)
    Groetjes, Marianne
  3. Kees:
    17 februari 2013
    Bedankt dat ik jullie reis op deze wijze mag meebeleven. Geweldig, geniet ervan.
  4. Ton Verschoor:
    17 februari 2013
    Zou wel willen maar helaas passen mijn schoenen niet en kan ik nog geen autorijden. Bij deze veel plezier en geniet van deze prachtige reis en we hopen jullie in gezondheid weer terug te zien. We houden jullie zeker in de gaten.
    Groetjes van Ellen enTon
  5. Yvonne ten Wolde:
    17 februari 2013
    heel veel plezier op jullie reis. Leuk om jullie ervaringen zo te kunnen volgen.
    groetjes, Yvonne.
  6. Brigitte:
    18 februari 2013
    Ik wens jullie een fantastische reis!
    Ga alles volgen.
    Groetjes,Brigitte
  7. Marja van Oortmerssen:
    18 februari 2013
    Ik wens jullie een hele fijne reis met heel veel prachtige
    reiservaringen. Fijn om ons zo op de hoogte te houden.
    Marja
  8. Ben en Maddy de Looff:
    19 februari 2013
    Hoi Hans en Lita!

Harstikke leuk! Wij volgen jullie graag, en wensen jullie een geweldige reis.

Groetjes Ben en Maddy
  9. André:
    19 februari 2013
    Hoi Hans & Lita

Leuk om te lezen dat jullie heel druk bezig zijn met de laatste voorbereidingen. Ik wens jullie een geweldige reis toe, waarop jullie met veel plezier terug kunnen kijken (als jullie heel oud zijn). Uiteraard volg ik de ontwikkelingen op de voet!

Geniet ervan,
    André Tollens
  10. Paul en Yvonne:
    21 februari 2013
    Eindelijk is het dan bijna zo ver! Wij hopen dat jullie een fijne tijd beleven en alles goed mag gaan, volop genieten en heelhuids weer thuiskomen. Wij vinden het heel leuk om jullie te kunnen volgen via jullie blog, Groetjes Paul en Yvonne
  11. Wim en Anna-Maria:
    23 februari 2013
    Hoi Hans en Lita,
    Spannend ! alles onder controle. Als wij jullie kennen ,wij denken van wel. Ver van het werkende bestaan en genieten van een ho leuke reis in en door Zuid-Afrika. Uiteraard zullen wij jullie avonturen volgen. Take care en een goede reis
    Gr Wim en Anna-Maria
  12. Henny Keereweer:
    24 februari 2013
    Hoi Lita en Hans,

Nog 1 nachtje in jullie eigen bed! Het lijkt me reuze spannend. Of liever: Ik zou het nooit aandurven, maar dat wisten jullie al.

Atie en ik wensen jullie een heel mooie tijd toe en dat het jullie zal brengen wat jullie er van verwachten. Wees wel een beetje voorzichtig!

We kijken uit naar de verhalen en foto's

Veel plezier!

Henny en Atie
  13. Bianca Geldorp:
    24 februari 2013
    Hoi Lita and mchumba Hans,
    Kufanya baadhi ya hayo.... !
    Goede reis!
    Liefs, mume wangu Erik na mimi.
  14. Anna-Maria van Erp:
    26 februari 2013
    Hans en Lita,

een heel fijne reis! Spannend, we gaan steeds kijken natuurlijk. Genieten van de reis van je leven.
    Lies Anna-Maria