(- 02) Voorbereidingen

9 februari 2013 - Dordrecht, Nederland

Het gaat best goed, met alle voorbereidingen! We overzien alles en hebben de meeste dingen geregeld.

Projecten, tickets, verzekeringen, locaties, informatie, kaarten, boeken, skype-account, belastingen, e-reader, tablet, vaccinaties, huisarts, antibiotica, hoofdlamp, reisspullen, tandarts, podotherapeut, APK-keuring, e-mail-nieuwsbrieven, krant, vrijwilligerswerk, administratie, dakgoten, hovenier, huisoppassers, zaakwaarnemer, buren, machtigingen, geld, voorraden, belgische bierflesjes, rugzak, nuttige links, leasemaatschappij, fotocamera, reisblog.....

Vroeger was het toch een stuk eenvoudiger om op reis te gaan. Je had een simpele checklist: de 3 P's. Pas, Poen en Pil. Als je dát maar bij je had! Dan kon er niets meer mis gaan. Inmiddels is 'vertrekken' een heel project geworden. En de 3 P's zijn aangepast: Pas, Poen en Steunzolen.

1. Laura Vogelenzang:
    9 februari 2013
    Leuk om jullie te gaan volgen! Een héél goede reis en geniet!!!
    Hartelijke groeten. Laura
  2. Jolanda:
    9 februari 2013
    Ja gaat nu echt opschieten, hele goede reis en tot in Shewula!!! :)
  3. Ida:
    9 februari 2013
    Wat handig, zo'n blog! Ik volg jullie graag!
    Veel succes met alle voorbereidingen!
  4. Karoly:
    11 februari 2013
    Gaaf! Ik ben aangemeld en erg benieuwd naar alle avonturen!
  5. Rien:
    13 februari 2013
    Ik vind het heel aardig dat ik word uitgenodigd jullie reis te volgen. Ik ben heel benieuwd naar de verslagen en foto's.
    Als Dordtenaar vind ik het leuk dat jullie ook Dordrecht in Zuid-Afrika aandoen.
  6. Riet P:
    13 februari 2013
    De laatste loodjes, veel succes en een fijne reis gewenst!!

ps. Een mooie foto voor de start
  7. Ebru:
    15 februari 2013
    Leuke blog :) Ik zal jullie website zeker in de gaten houden! Een hele goede reis alvast en veel plezier de komende drie maanden. Zorg goed voor elkaar! Xx
  8. Henk en Marjon:
    17 februari 2013
    Spannend. Wij zijn erg benieuwd naar jullie belevenissen.
    Wensen jullie in ieder geval een hele fijne tijd toe.