(24) Tinghir - Marrakesh - Talliouine

31 oktober 2017 - Taliouine, Marokko

Zondag reden we naar Marrakesh. Eerst een heel stuk over een vrij rechte snelweg, het laatste stuk door de bergen. Prachtige uitzichten! Op de camping ontmoetten we alle teams; ook de teams die in Frankrijk en Spanje autopech hadden gehad en daardoor achterop waren geraakt, konden gelukkig nu aansluiten!

Maandag was een rustdag. Tijd om de auto te reorganiseren, een wasje te doen, stukjes op de Reislogger te zetten, etc. Lekker luieren in de schaduw. Aan het eind van de middag zijn we met z'n 6-en per taxi naar Marrakesh gegaan. Alleen al lopen over dat plein en door de medina is een belevenis. We hebben lekker gegeten bij een Berbers restaurant.

Het routeplan is wat veranderd; we gaan niet naar Zagora, maar via een andere weg naar Icht. Elk team reist hier zelf heen. De route ging weer dwars door het Atlasgebergte, het was schitterend! Wij staan met ons team op een heel rustige camping, waar weer een heerlijke maaltijd voor ons gemaakt is.

1. Henny Keereweer:
    31 oktober 2017
    Klinkt allemaal super zeg!
  2. Lenie:
    1 november 2017
    bekende plekken, mooie herinneringen aan Marokko. Maar voor jullie wel heel anders met zelf rijden! geniet er van!
  3. Jorn:
    Mooie foto's!
  4. Fred Kielman:
    1 november 2017
    Ik heb spijt dat ik niet als verstekeling ben meegereisd. Wat een beleving zeg.
  5. Rob en Gerry Muilkens:
    1 november 2017
    Whow jongelui, wat een geweldig trip en prachtige plaatjes.
    Wij hebben ook heel goede herinneringen aan Marokko.
    Wens jullie nog een boeiende reis.
    Groet, liefs Rob en Gerry.
  6. Ans Nijsen:
    1 november 2017
    Klinkt en ziet er toch wel een beetje als vakantie uit, goede reis verder !!
  7. Turkan:
    1 november 2017
    Ongelovelijk goed om te zien hoe hard deze mensen knokken om een goed bestaan op te bouwen. Met jullie hulp komen ze zeker een paar flinke stappen verder.
  8. Marijke:
    2 november 2017
    Wat een bijzondere reis en wat leuk om het op deze manier te kunnen volgen en mee te beleven.
  9. John:
    2 november 2017
    Mooie foto's. En wat een prachtige ervaring moet dit zijn. Goede reis verder!