(18) Ik ga op reis en ik neem mee....

15 oktober 2017 - Dubbeldam, Nederland

Zaterdag 21 oktober om 9 uur vertrekken we met 12 auto’s vanaf de Ames Garage aan de Langeweg 350 in Zwijndrecht. Kom je uitzwaaien?

De bagageruimte van onze bus is zo goed als vol. Wat nemen we mee?

•  Voor timmerwerkplaats Yoba: gereedschap (decoupeerzaag, haakse slijper, motorzaag en nog veel meer), 5 gevulde gereedschapskisten voor leerlingen, werkkleding en veiligheidsschoenen.
  • Voor de Tawuto Nursery School: waterflessen, speelgoed en Engelstalige kinderboeken.
  • Voor de Dr. Janssen Memorial Clinic: verband- en verzorgingsmiddelen, lakentjes, incontinentiemateriaal.
  • Voor de Sena Nursery School: speelgoed en Engelstalige kinderboeken.
  • Voor diverse projecten: EHBO-dozen, peuterkleding, zonnebrillen voor mensen met oogproblemen, een generator met jerrycan, wat klein spul voor kids, dekens, etc.

Nu gaan we onze richten op de spullen voor onszelf: kampeerdingen, kleding, etc.

De bus wordt ook steeds mooier. Janneke heeft zonwerend folie op 2 ruiten geplakt. We vonden nog een schaduwdoek; dat kan mooi als luifel dienen. Wel moeten er nog een paar ogen in gemaakt worden, want de lengte  past niet helemaal goed op de bus. Hans heeft een scheurkalender opgehangen, ik heb kaarsjes ingepakt en een (nep)plantje voor op het tafeltje lijkt me ook gezellig. We kunnen zó meedoen met dat tv-programma “We zijn er bijna”…  Wat zou een passend muziekje zijn? ;-)

1. Lenie:
    15 oktober 2017
    Sukses met de laatste voorbereidingen en n hele goeie reis!!
    Leuk om op afstand mee te maken.
  2. Hester Krot:
    15 oktober 2017
    Zet een kaars voor je raam vannacht. Rob de Nijs
    Candle in the Wind. Elton Joh
    Plastic rozen verwelken niet. Guido Belcanto
    Ik kom zwaaien!!!!
    Succes en te vinden via you tube
  3. Jorn:
    16 oktober 2017
    Heel veel succes en plezier!

Hartelijke groetjes van Jørn, Floor en Cas.
  4. Elscram:
    Alles super geregeld en
    Voorbereid zo te lezen. Hele goede, gave en interessante reis gewenst. 🤗🤗
  5. Ans Nijsen:
    16 oktober 2017
    Wens jullie veel veilige kilometers en veel succes met jullie missie(s) en ook veel gezellige uurtjes met elkaar en jullie mede reisgenoten. Groetjes Ans
  6. Aad Peters:
    20 oktober 2017
    Dat alles naar wens mogen gaan,veel
    goede en vrugbare contakten zal
    hebben groet A.Peters
  7. Nelleke Smits:
    21 oktober 2017
    Helaas lukte het mij niet jullie vanmorgen te komen uitzwaaien.
    Maar op deze wijze wil ik jullie graag een boeiende, interessante en vooral ook veilige reis
    wensen !
  8. Han Bouwens:
    23 oktober 2017
    Een hele goede reis gewenst!
  9. Jannie eisen:
    23 oktober 2017
    Hele goede reis met veel interessante ontmoetingen en indrukken gewenst. En omhels mijn echtgenoot in Gambia :-)