17. Op weg naar huis

18 juli 2024 - Dar es Salaam, Tanzania

Dit is het laatste verhaaltje. Een beetje weemoedig nemen we afscheid van Tanzania. We hebben een mooie, indrukwekkende reis gemaakt. Met Fr Julias appen en bellen we ook nu nog. Het voelt, zegt hij, of ze er familie bij hebben gekregen. Ook voor ons is het of de vier dagen die we met elkaar hebben doorgebracht, meer zijn. 

Gister zijn we aangekomen in Dar Es Salaam. Hier verblijven we in het Golden Tulip Hotel op het Msasani schiereiland. Een groot, mooi hotel met zwembad. Dit is echt weer een hele andere ervaring; mensen uit de hele wereld komen hier. Wij hebben ons de luxe lekker laten aanleunen. (De rekening zien we nog ...😬)

Het regelen van de transfers gaf wat gedoe. Maar.... Hakuna matata. Uiteindelijk kwam alles goed. Hopelijk geldt dat ook voor de laatste stappen. Over een uurtje komt de taxi ons ophalen en brengt ons naar het vliegveld. Dan een nachtvlucht direct naar Schiphol. Trein en bus naar huis. Zo makkelijk in Nederland.

Asante sana, Tanzania. (Dank je wel, Tanzania) Kwa heri? (Tot ziens?)

Foto’s

8 Reacties

  1. Marleen:
    17 juli 2024
    Hele leuk blogs! Heb ervan genoten. Maar nog leuker; jullie komen lekker naar huis ;-)

    Xxxx
  2. André:
    17 juli 2024
    Jammer dat het avontuur ten einde komt, geen leuke dagelijkse verhaaltjes meer😕 maar een fijne terugreis!
  3. Ingrid:
    17 juli 2024
    Wat een mooie afsluiting in Zanzibar! Het was leuk om jullie te volgen, en wat een bijzondere belevenissen....goede terugreis🍀
  4. Brigitte:
    17 juli 2024
    Hartelijk bedankt voor de mooie verhalen over jullie belevenissen.
  5. Pleunie de Lint:
    17 juli 2024
    Hopelijk hebben jullie een heel goede thuisreis gehad. Welkom terug! het was leuk om jullie verhalen te lezen en nog leuker om ze binnenkort live van jullie te horen!
    Voor nu : Hakuna matata!
  6. Marijke:
    18 juli 2024
    Thuis lekker nagenieten!
    Bedankt voor de updates :)
  7. Ida:
    18 juli 2024
    Wat een bijzondere trip was dit, in meerdere opzichten. Dank voor het delen van jullie ervaringen! Mooi om mee te kunnen lezen en leven!
  8. Leonie:
    22 juli 2024
    Ik ben wat laat, naar heb genoten van de verhalen en foto’s. Bedankt!