17. Op weg naar huis
18 juli 2024 - Dar es Salaam, Tanzania
Dit is het laatste verhaaltje. Een beetje weemoedig nemen we afscheid van Tanzania. We hebben een mooie, indrukwekkende reis gemaakt. Met Fr Julias appen en bellen we ook nu nog. Het voelt, zegt hij, of ze er familie bij hebben gekregen. Ook voor ons is het of de vier dagen die we met elkaar hebben doorgebracht, meer zijn.
Gister zijn we aangekomen in Dar Es Salaam. Hier verblijven we in het Golden Tulip Hotel op het Msasani schiereiland. Een groot, mooi hotel met zwembad. Dit is echt weer een hele andere ervaring; mensen uit de hele wereld komen hier. Wij hebben ons de luxe lekker laten aanleunen. (De rekening zien we nog ...😬)
Het regelen van de transfers gaf wat gedoe. Maar.... Hakuna matata. Uiteindelijk kwam alles goed. Hopelijk geldt dat ook voor de laatste stappen. Over een uurtje komt de taxi ons ophalen en brengt ons naar het vliegveld. Dan een nachtvlucht direct naar Schiphol. Trein en bus naar huis. Zo makkelijk in Nederland.
Asante sana, Tanzania. (Dank je wel, Tanzania) Kwa heri? (Tot ziens?)

Xxxx
Voor nu : Hakuna matata!
Bedankt voor de updates :)