(22) Fez - Auberge du Sud, bij Merzouga

26 oktober 2017 - Merzouga, Marokko

6 uur vertrekken; het zou een lange rit worden. (Viel uiteindelijk wel mee) De route voerde ons - wie had dat gedacht- door een skigebied. We passeerden de skiclub en een van onze teamgenoten riep via het bakkie dat het buiten 6 graden was! Zaten wij met onze sandalen en korte broeken...

De tocht verliep goed. De afstand was wel lang, maar er was meer rechte weg dan de dag daarvoor. Soms kiest de TomTom wel eens een bijzondere retour, waardoor we dan met 4 auto's door kleine dorpjes rijden waar iedereen natuurlijk verbaasd opkijkt. We nemen regelmatig pauzes, voor een fotomomentje of om wat te eten of te drinken. Ik word weer verwend want ( gelukkig) rijdt Hans alle Marokkaanse etappes.

Het vinden van het hotel was nog wel even lastig. Het ligt echt aan de rand van de woestijn, bijna bij Algerije. De aanwijzingen waren niet heel duidelijk, waardoor we wat offroad weggetjes reden die we niet moesten hebben. Maar met behulp van TomTom en Google maps (wat een techniek, en dat in de woestijn!) vonden we de Auberge. Een schitterende locatie! We konden nog even zwemmen en genoten van de luxe van een hotelkamer.

1. Lucie:
    30 oktober 2017
    Wat heel erg leuk om jullie reis zo te kunnen volgen. Heel veel plezier en succes voor het vervolg van jullie bijzondere vakantie!!!
  2. Jorn:
    30 oktober 2017
    Wat een avontuur. Leuk dat we jullie reis zo kunnen volgen. Geniet en doe voorzichtig. Gr Jorn, Floor en Cas.